چگونه پنجره های خود را درخشان کنیم؟


در روزهای تاریک و زمستانی که پرده‌ها کشیده می‌شوند، داشتن پنجره‌های درخشان و تمیز اولویتی به نظر نمی‌رسد. اما هنگامی که خورشید می درخشد، به همان اندازه که دوست داشتنی است، نادیده گرفتن گرد و غبار،  رد انگشت های تجمع یافته سخت تر می شود!

با نزدیک شدن به فصل بهار و همچنین عید نوروز تمیزی پنجره های منزل شاید برای ما کمی سخت و مشکل باشد. این کار  نیازی به صرف ساعت ها وقت شما ندارد. در اینجا نحوه تمیز کردن پنجره ها و درخشان کردن دوباره آنها آورده شده است.

 

در روزهای گرم و آفتابی باید از تمیز کردن شیشه های خود اجتناب کنید. گرما باعث می شود شیشه خیلی سریع خشک شود و لکه هایی ایجاد شود که تمام کارهای سخت شما را از بین می برد. برای انجام یک کار بهتر است پرده‌ها را پایین بیاورید و طاقچه‌های پنجره را از هر آلودگی پاک کنید. برای جلوگیری از پخش شدن کثیفی در اطراف، از یک گردگیر و برس یا از لوازم داخلی جاروبرقی خود استفاده کنید تا هرگونهگرد و خاک را قبل از شستشو پاک کنید.

از یک شیشه پاک کن مناسب استفاده کنید یا محلول خود را با محلولی از یک قسمت سرکه سفید مقطر و نه قسمت آب در یک بطری اسپری قدیمی ایجاد کنید. از یک پارچه بدون پرز برای پاک کردن آنها استفاده کنید و سپس از چرم درخت بابونه استفاده کنید تا آنها را درخشان کنید.

 

نکته پرده سرای ولیعصر: سرکه یک شگفتی قدیمی است و مزیت اضافه‌ای دارد که غیرسمی و ضد باکتری است، بنابراین یک محصول بسیار مفید برای تمیزی محصوب می شود و تنها یک چاشنی نمی باشد.

همچنین می‌توانید هنگام شستن پنجره‌های خود مواد شوینده ماشین ظرف‌شویی را به آب اضافه کنید تا از پایانی بدون لک اطمینان حاصل کنید.طاقچه های داخلی را به طور منظم گردگیری کنید، برای ورود به هر گوشه یا شکافی که ممکن است نیاز به توجه بیشتری داشته باشد، وقت بگذارید.

تاقچه های خارجی را به طور مرتب از نظر پوسیدگی بررسی کنید و هر بتونه در حال فرو ریختن را با نوع صحیح چوب یا فلز جایگزین کنید. در صورت لزوم دوباره رنگ آمیزی کنید.

 

 

 

 

 

خبر

تمیزی_پنجرهگردگیریگردگیری_پنجره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *