نحوه ی تمیز کردن پرده منزل

پرده ولیعصر

پرده ولیعصر

پنج روش  مرحله ای آسان برای تمیز کردن پرده های خود

پرده ها باید به طور مرتب تمیز شوند تا در وضعیت مناسبی باشند. در کنار جاروبرقی هفتگی از بالا به پایین همچنین، در حالت ایده آل باید پرده های خود را هر چند سال یکبار، از هر پارچه ای که ساخته شده اند، بشویید.

اگرچه ممکن است یکی از پیچیده‌ترین کارهای خانگی به نظر برسد، اما ساده‌تر از آن چیزی است که فکر می‌کنید. صرف زمان برای تمیز کردن پرده ها باعث دوام بیشتر پرده ها می شود. اگر این کار را نکنید، الیاف می توانند پوسیده شوند، به این معنی که باید الیاف جدید بخرید.

برای اینکه پرده های خود را دوباره شبیه به پرده جدید کنید، راهنمای گام به گام ما را دنبال کنید تا به شما کمک کند..

پرده ولیعصر

پرده های خود را در بهترین حالت نگه دارید

ابتدا تمام قلاب ها را جدا کنید و نوار هدینگ را شل کنید. اگر احتمال دارد پارچه کمی کوچک شود، سجاف را پایین بیاورید. تکان دهید تا گرد و غبار پاک شود.
پرده ها را در آب سرد خیس کنید. سپس با توجه به نوع پارچه با دقت بشویید. در صورت شستن با دست، قبل از فرو بردن پرده، مطمئن شوید که مواد شوینده کاملاً حل شده است. مالش یا ساییده نشود.
به طور کامل آبکشی کنید. تا حد امکان آب را فشار دهید یا از چرخش کوتاه ماشین لباسشویی استفاده کنید. در صورت شستشوی ماشینی، از برنامه ای برای شستشو پرده استفاده کنید.
شما باید پرده ها را در حالی که هنوز مرطوب هستند اتو کنید. روی سمت بر عکس  کار کنید، پارچه را به آرامی بکشید تا از چروکیدن درزها جلوگیری کنید. پرده ها را در حالی که کمی مرطوب هستند آویزان کنید. توجه: فقط در صورتی که برچسب مراقبت روی پرده  توصیه می کند آنها را  اتو کنید.
قبل ازوصل کردن پرده ها، مسیرهای پرده، پنجره ها و طاقچه ها را گردگیری کنید و تمیز کنید.

خبر

آموزش_شسشتشو_پردهپردهپرده_سراپرده_ولیعصرتمیزی_پردهشستشو_پردهنصب_پرده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *