اگر اخیراً در اینستاگرام جستجو کرده اید، متوجه شده اید که پرده های مخملی همه جا هستند! پرده های مخملی چه توسط وبلاگ نویسان مورد علاقه خانه و چه در جدیدترین مجموعه های دکور خانه، به اتاق های نشیمن دور و نزدیک بافت و سبک می بخشند.

اگر به فکر اضافه کردن پرده های مخملی به خانه خود هستید، چند نکته وجود دارد که باید در نظر بگیرید. برای شروع، مخمل یک پارچه ضخیم است، بنابراین انتظار نور صبحگاهی را نداشته باشید.

هنگام آویزان کردن پرده های مخملی، هر چه بزرگتر و جسورتر باشد، بهتر است. مخمل در حال حاضر  پارچه مجللی است. بعلاوه، افزایش طول پرده هایتان به اندازه ارتفاع اتاق، فضای شما را بزرگتر نشان می دهد. و شماباید یک میله پرده با وزن کافی برای تعادل پرده های سنگین انتخاب کنید.

تمیز کردن پرده های مخملی نیز می تواند کمی مشکل باشد. مخمل، به خصوص اگرتیره باشد، گرد و غبار را به راحتی نشان می دهد، بنابراین برای گردگیری اغلب با یک برس موی نرم یا یک برس مخملی برای تمیز کردن و گردگیری آن دست به کار شوید.

 به لطف قیمت مقرون به صرفه و پالت رنگی همه کاره، این روند دکوراسیون یکی از مواردی است که امیدواریم همچنان ادامه داشته باشد. رنگبندی کامل آن را می توانید در فروشگاه ولیعصر مشاهده کنید. چه از طرفداران سبک مدرن میان قرنی باشید و چه به سبک سنتی پایبند باشید، پرده های مخملی به راحتی با دکوراسیون موجود شما ترکیب می شود.

پرده مدرن

پرده ولیعصرپرده-سادهپرده-لوکسپرده-مخملپرده-مخمل-شاینپرده-مدرنمخملمخمل-سادهمخمل-شاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *