چگونه پرده زبرا را بشوریم؟


راز محبوبیت پرده های زبرا در راحتی، عملکرد و زیبایی آن ها نهفته است.
سازندگان قول مراقبت بدون دردسر را می دهند و عمر طولانی محصولات خود را تضمین می کنند.
که کاملاً منطقی است،
زیرا در ساخت کرکره های زبرا از مواد با مقاومت بالا. در ترکیب با وسایل تخصصی برای آغشته کردن پارچه ها استفاده می شود. به همین دلیل آنها خواص مفید زیادی را به دست می آورند – توانایی دفع گرد و غبار و مقاومت در برابر انواع مختلف آلودگی، مقاومت در برابر نوسانات دما، تأثیر اشعه ماوراء بنفش و محیط مرطوب.

پرده های زبرا در آشپزخانه، اتاق ناهارخوری، بالکن و مهد کودک ضروری هستند،
جایی که منسوجات خانگی هر چقدر هم که کیفیت بالایی داشته باشند،در معرض خطر از دست دادن ظاهر خود در حالت تسریع هستند.

ساده ترین راه استفاده از خدمات خشکشویی است، با این حال کیفیت و سرعت آن مناسب است، بنابراین موضوع قیمت برای همه مناسب نیست. در این مورد، شما می توانید خود دست به کار شوید.

ما به شما نحوه شست و شو و نگهداری پرده زبرا را آموزش می دهیم.

راهنمای شستشوی پرده زبرا در منزل؟

اگر قصد دارید پرده زبرا طولانی مدت از آن استفاده کنید، باید نحوه تمیز کردن پرده های زبرا را یاد بگیرید. اگر می خواهید پرده ها برای مدت طولانی به شما خدمت کنند. و به سرعت خراب نشوند، به یاد داشته باشید که باید پرده های زبرا خود را هر هفته تمیز کنید.

گردگیری و از بین بردن کثیفی و گرد و غبار در طول هفته نیز ممکن است مفید باشد. اگر نظافت و گردگیری نکنید، پرده های زبرا خود را در معرض آسیب طولانی مدت قرار خواهید داد.

مراقبت از پرده هایی که بخشی از اتاق شما هستند ضروری است، ماندن در یک خانه کثیف و نامرتب آزار دهنده است. تمام رویای ما داشتن پرده های زبرا بادوام و زیبا است. امیدوارم بدانید که تمیز کردن منظم پرده های زبرا باعث افزایش طول عمر آنها می شود. و حالا بحث ما این است که

چگونه آنها را تمیز می کنید؟

مرحله 1:

پرده های گورخری را که می خواهید تمیز کنید، کاملا باز کنید بهتر است جاروبرقی داشته باشید که حاوی برس  باشد. پرده را بکشید تا صاف شود و قبل از جاروبرقی لبه آن را نگه دارید. مطمئن شوید که در اینجا چین و چروک وجود ندارد. پرده های زبر خود را از بالا به پایین تمیز کنید. به یاد داشته باشید که پرده پشت خود را نیز جاروبرقی بکشید.

مرحله 2:

 اگر یک سطل داغ پر از آب صابون دارید و سپس یک پارچه مرطوب را در آب ولرم قرار دهید، و به آرامی روی پرده بکشید. از صابون یا مایع های شستشو برای نظافت اینگ.نه پرده استفاده کنید. با جایگزینی مواد مناسسب به جای مایع سفید کننده،  می توانید مطمئن شوید که پرده شما آسیب نبیند و سالم بماند.

مرحله 3:

لکه ها را پاک کنید گاهی اوقات، برخی از پرده های زبرا لکه هایی را جذب می کنند. که ممکن است شما را مجبور به تمیز کردن عمیق کند. تمیز کردن لکه ها آسان است. تا زمانی که از لکه پاک کننده های مناسب و مطمئن برای پرده های خود استفاده کنید. قبل از خرید برچسب پاک کننده لکه را بررسی کنید یا توضیحات حرفه ای را از سازنده دریافت کنید.

انجام این کار برای جلوگیری از آسیب قابل توجه به پارچه است. پس از استفاده از پاک کننده لکه، یک مسواک یا یک مسواک نرم آماده کنید تا لکه هایی که به سختی پاک می شوند و لکه های باقی مانده روی پرده زبرا کاملاً پاک شوند. هرگونه کثیفی و لکه ای که ممکن است به خطوط بچسبد را پاک کنید.

مرحله آخر:

پرده های زبرا را بشویید. پارچه را با آب مرطوب کنید. پارچه مرطوبرا به صورت افقی از بالا به پایین پاک کنید. پارچه را با آب تمیز تمیز کنید . برای جلوگیری از کپک زدن، اجازه دهید پرده خشن شما خشک شود.

 

پرده زبراخبر

پرده_زبراتمیزی_زبرازبراشستشو_پرده_زبراشستشو_زبراگردگیری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *